29 Şubat 2016 Pazartesi

EPİKÜROS PASAJI

ötekiler ne güne duruyor diyebilir miyiz eğer protesto fiziki bir çılgınlık değilse bir tersinir edim olmalıdır fizikiyse ki vandallıktır protestman çok şey yitirmelidir diye algı kapılarından geçiyor düşünüyorumdur bir çift nü iki nisa ile gülperinin Asitane'de bir arenada güreştiğinde modernite uğruna kitlelerin sosyal yetilerini yeteneğini anlaksal kıvraklık düşünsel çevrenle düşlemini edinebildiği ekonomik erkle varlık alanının ötesine taşıyarak çağdaşlık taslanamayacağını sonuçta gericilik portalına dönüşen bir figürün oluşacağını yazıktır ki bir köpeğe gözlük süsüyle solfejler giydirerek avangartla dadaist bir tutumu yakalamaya çalışmanın fetişizmle özdeşleşmek olup aç bir köpek için zulüm ve aşağılama işlemini karşılayacak sübjektif bir kaldırım serçeliğine soyunmanın Haşepsut sakalıyla berkitilmiş doğrudan oryantal paganizmin bilindik tuzaklarını pastişlerini yineleyen hepçil kleptoman magazinel sadomazohizmin sanat kisvesi önderliğinde kitleler için uyuşturucuya bedensel fetişizmin absürt kaba bir sunum bulandırılmış erotizmle derinde light ama kurnazlıkla bezenmiş yanılsamalar eşliğinde sonu küstahlığa varabilecek bir sanat fenomenine dönüşmesiyle bu tür sanatın illüzyonal gözbağcılık olup bir yanılsama duyularla yönetilen algı bozukluğu giderek yadsıma bir mastürbasyon toplumu yaratmaya ilişkin celladına bağımlılık formülasyonuyla şifrelenmiş etik dışı performans üretmekle becerikli yeti dolu göz alan bir geriletim gönülçelen azılı bir skolastizm yerinde saymacılıktır bu pavyon vandalizminin modernite adı altında geliştirilmesi ehlileşen yaban ruhların birer tüketici elemantere dönüşerek eşyalaşan bedenin kimlik deformasyonuyla köleleşmiş çağdaşlığa yükselen coğrafik yerel sanatçıların mimesistik -taklitçi- papağan ya da guguk kuşu olmasına yol açan skandalist birer objeye evrilerek zombileşme nitelikli sanat izleyiciliğinden uzak görsel şaşırtmacalarla yetinerek öncelikle onların dipten gelen dalgayla evrensele yolculuk nasıl olur noktasında etik olanı estet olanla harmanlayarak edimle edinimlerini değişkelerle süsleyip öğrenmeleri gerekliliğinin zorunlu kılınma ya da soycullukla çabalama noktasında matruşka ya da taş bebek üretimi usulü bir sanatın veteranlarının jambon gibi üç kişinin göz attığı lüksetik sabun yanıltıcı doyunçsuz azınlık resitali bir serenadı olmakla soap opera illetine bağımlı köklerinden uzağa düşmüş eARTh lahanaları olmaktan kurtulmalarını sağlayacak ambalaj hümanizminin pençesinden sıyrılarak sansasyonel fasonizmin kuyruklarında yükselen edilgen içrek tutsaklığın piyonları olmanın sevecenlikle gönül engeliyle önüne geçilerek yüzyılımızın global holding uygarlığına biat etmek dolayımla sunak kurbanları olmaktan kurtulmanın ötelerinde üçayak bilim sanat politika triumvirliğinin gerçel hak tanırlığında doğal siperler edinmemiz kısıtlı kısır ufkun açmazlarını dize getirebilip aşkınlaşan toplumsal güdülenimin dirimcil düşleriyle serpilip gelişmemiz kendimizi gerçek anlamda yenilediğimizde hominidleşen pöstekilerimize tutunmayı bırakıp yaşamın uyumla içrekleşmiş çağcıl coşkun varyantlarında koştuğumuzda işte o zaman ötekiler ne güne duruyor diyebilir miyiz eğer protesto fiziki bir çılgınlık değilse bir tersinir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder